Beoordelingen van Gasterij Manjefiek Kollum

Recente recensies

4.0
Sandra
19 juni 2024

Pizza's waren taai, niet knapperig. Vermoedelijk had iemand anders de pizza's meegekregen, en weer terug gebracht. En Vermoedelijk opnieuw verwarmd. Er werd gezegd dat onze pizza's waren verbrand, en dat er nieuwe werd gemaakt.....

Anoniem
14 juni 2024

Razend snelle bezorging. Ik bestelde om 17.56 een pizza en 18.15 stond de bezorger al op de stoep. Tevens was de pizza heerlijk en goed heet [alsof je het geserveerd krijgt in het restaurant]!

Willemsen
14 juni 2024
v/d Ploeg
14 juni 2024

Op donderdag 16:40 al een bestelling geplaatst en op zo snel mogelijk gezet. 4 pizza’s en een kapsalon. Om 17:50 gebeld met de vraag of de bestelling goed is doorgekomen. Op dat moment was de bezorger onderweg. Toen we begonnen met eten was de pizza eigenlijk al koud. Eten is wel altijd lekker dus de volgende keer haal ik de bestelling zelf wel op.

Jans roffel
9 juni 2024

Lekker eten! En vooral een goede een snelle bezorging van die aardige jongen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Famke
6 juni 2024

Zoals altijd erg lekker!

R.
5 juni 2024
Tamara
2 juni 2024
Diana
2 juni 2024

Heerlijke pizza's en prima op tijd bezorgd!👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
28 mei 2024

Het was weer manjefiek 👌

Thessa
27 mei 2024

Er zat erg veel olie op 1 kant van de tonijn pizza waardoor de onderkant helemaal zacht/nat was van de olie. Smaak wel lekker zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
25 mei 2024

Snelle levering

Anoniem
20 mei 2024

Duidelijk gevraagd om gesneden pizza maar nee gebeurt weer niet😓

Timo Bouma
20 mei 2024

Ondanks hoeveelheid regen/ water toch mijn bestelling goed en op tijd gekregen!

Douma
9 mei 2024

Was weer top

Miranda
4 mei 2024

Helaas was de extra bestelde ansjovis niet op de pizza aanwezig en beide pizza’s waren erg lauw van temperatuur.

Jasper
2 mei 2024

Het eten was heerlijk. Echter; op de site stond afhalen om 19:00-19:10. De maaltijd was in werkelijkheid om 19:20 klaar. Dus het verwachtingsmanagement zou beter kunnen wat levertijd betreft;)

Douwe
27 april 2024
Tineke Kooistra
26 april 2024

Prima eten. Alleen jammer dat jullie bij opmerkingen niet lezen dat we Graag pizza gesneden wouden hebben...

Gerda
26 april 2024

Alles goed bezorgd verzorgd. Lekker gegeten.

Helga
23 april 2024

Het was heerlijk 😘

Aant
20 april 2024
Ietje
14 april 2024

Herrlijk eten

Marcel
14 april 2024
Steenbergen
8 april 2024

Bestellen en betalen via internet werkt perfect. Bij te vroege aankomst bleek dat de pizzas nog gemaakt moesten worden. Dus kersvers en warm meenemen en intussen een drankje in dit oergezellige Gasterij. Heerlijk goed gevulde pizzas en verrukkelijke vissoep. Top.

Sjoerd
5 april 2024

Perfect zoals gewoonlijk een dikke 10!!!

Tineke
1 april 2024

Heerlijk gegeten!!!! Jammer dat de pizza niet, zoals gevraagd, in stukken was gesneden.

Dijkstra
30 maart 2024

Het eten smaakte heerlijk,maar ik had een Formaggi misti di pollo besteld en volgens mij hoort daar ook kip in te zitten en dat zat er niet bij

J.Eefting-Leijstra
30 maart 2024

Heerlijk gegeten, goed warm en snelle levering.

Hendrika
30 maart 2024

Heerlijk gegeten (afgehaald). Zelfs een dag later nog van de "kliekjes" kunnen genieten.

Douwe
30 maart 2024

Top

Jacob
28 maart 2024

Het eten was heerlijk

Ybeltje van der veen
28 maart 2024
Rikje Veldman
25 maart 2024

Door de drukte hebben we een uur en 20 minuten moeten wachten op onze bestelling. Het zou handig zijn dat er een soort track en trace zou zijn zodat je weet waar je aan toe bent. Het eten is voortreffelijk wat dat betreft raad ik het iedereen aan om eens bij Manjefiek eten te bestellen of er te eten.

Postma
24 maart 2024

Volgens ons had de bezorger onze maaltijd laten vallen want het bakje van de kipfilet was zwaar ingedeukt en de saus zat deels in de tas. Maar verder was het eten top alleen de bezorger moet beter oppassen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
24 maart 2024

Het was heerlijk en meer dan voldoende. Top! Voor herhaling vatbaar *****

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
23 maart 2024

Altijd goed!

Maarten Huisman
21 maart 2024

Heerlijk gegeten

Douma
1 maart 2024

Was top

Hiltje
28 februari 2024

Genoeg eten en was nog heerlijk warm. Vriendelijke bezorger.

Jerom
26 februari 2024

Snel geleverd, goede porties en goede kwaliteit. De mixed grill en zoete spareribs smaakten erg goed.

Kollum
24 februari 2024
Douwe
23 februari 2024

👍Top

Tom van Elst
23 februari 2024

heerlijk, zo als gewoonlijk.

Jv
23 februari 2024

Smakeloze en kleffe met olie doordrenkte pizza's, dit zijn we niet gewend van manjefiek.

Andrew
22 februari 2024

Smaakte weer prima

Sietse
20 februari 2024

Koud en teveel kaas

Ynes
18 februari 2024
Hieke Postma
17 februari 2024

Wij hadden een portie teveel besteld ,na dit te hebben afbesteld wachten wij nog op het retour overmaken van ons bedrag wat wij teveel betaald hebben

Reactie van Gasterij Manjefiek

Zoals besproken per e-mail is gisteren de terugbetaling direct in orde gemaakt. De terugbetaling wordt momenteel verwerkt door onze betalingsverwerker en staat binnen 7 werkdagen terug op uw bankrekening. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek.

Van der Wal
16 februari 2024

Duurde erg lang.

Kroodsma
12 februari 2024
Stieneke van der Molen
11 februari 2024

Randen waren hier en daar zwart. Smaak was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Unknown
10 februari 2024

The food was very delicious specially the pizza capaccu

Willemsen
9 februari 2024

Supersnel geleverd en het was heerlijk.

Manon Hoekstra
9 februari 2024

Een deel van de rand was zwart, bijna geen spek te bekennen.

Bierma
9 februari 2024
Annita
7 februari 2024
P Simons
5 februari 2024

Ik had magnifiekschotel met kebab in een kartonnendoos met bijgevoegde patat. Patat was al zacht en vlees viel door de bodem bij mij op het aanrecht. Graag vlees in aparte verpakking.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fré-Jan Wills
4 februari 2024

15 eu voor 3 stokjes saté en een flinke zak patat klinkt in mijn oren als te duur voor wat je krijgt. eten was verder wel goed en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wietse
4 februari 2024

Pizza is waarschijnlijk lang onderweg geweest, was bijna koud en hierdoor ook niet krokant maar slap. Twee sterren zou wellicht ook passen, maar ik weet dat jullie het beter kunnen. Dit scharen we onder opbouwend advies.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannie
4 februari 2024

Snelle levering, eten nog goed warm.

Unknown
27 januari 2024

We do oder pizzas always so we decided to oder spare today. And it was really sweet and yummy 😋. We really likes it. Our kids enjoy it too

Wassenaar
21 januari 2024

Zoals altijd heerlijk gegeten!

R.
21 januari 2024
Roos
19 januari 2024

Niet binnen bezorgtijd dit keer, andere keren wel. Pizza is lekker

Folkert
15 januari 2024

Prima en lekker .

Stephanie
14 januari 2024

Wat een super vriendelijke bezorger! Ook het eten was mega lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Graaf
7 januari 2024

Pizza stond al voor de afgesproken tijd klaar. Koude pizza met weinig tot geen ‘extra’ gorgonzola

EW
6 januari 2024

Eten was koud en niet goed gebakken. Haastig en aangebakken.

Bouke Koning
31 december 2023

Levering was supervlot en heeft weer heerlijk gesmaakt. Was alweer een tijdje geleden, maar oude liefde roest niet :-). Dank je wel weer!

De vries
24 december 2023

Helaas was de pizza koud bij aankomst de kinder box en kapsalons waren heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
24 december 2023

2 keer pizza en één broodje shoarma besteld. Het broodje was goed maar de pizza's waren wederom niet warm. Dit is de zoveelste keer dus ik bestel niet weer bij jullie. Het is mij te duur om weg te gooien. Het kan wel goed want als ik ergens anders bestel zijn de bezorgers meestal langer onderweg en is het eten wel warm.

Bouwman
22 december 2023

Heerlijke hamburger en lasagne! Helaas was de pasta carbonara helemaal geschift en de spek niet gebakken, die moesten we helaas weggooien!

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!

Theun
20 december 2023

Top pizza's

Douwe
15 december 2023

Eten heerlijk en mooi op tijd 👍

Jille Pultrum
7 december 2023

Altijd goed en lekker eten

Tieneke
5 december 2023
Laura
3 december 2023

Lekker! Er werd alleen niet gekeken naar de opmerkingen over de bezorging en we misten knoflooksaus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.P Heidbuurt-Baas
3 december 2023

We bestellen geregeld maar deze keer waren de spareribs minder lekker dan anders

Bianca
26 november 2023

Er zaten geen spekjes in mijn aclioli speciale

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T aarts
25 november 2023

Hij was niet echt warm..prima smaak😊

J
25 november 2023

Was weer heerlijk, snel bezorgd alleen een besteld pitabroodje zat niet bij de bestelling

Mark Triemstra
25 november 2023

Prima, mooi op tijd.

Nvt
25 november 2023

Bezorging duurde wel erg lang Kreeg een bericht dat ze onderweg maar dat heeft uiteindelijk meer als een half uur geduurd na het bericht pizza was niet meer warm erg jammer

Tom van Elst
25 november 2023

wij halen vaak bij magnifiek maar dit keer was de pizza koud en verbrand, erg jammer.

Douwe
25 november 2023

Heerlijk gegeten en mooi op tijd 👍

Postmus
24 november 2023
Hylke
24 november 2023

Het duurde best lang, 1 uur en een kwartier. Eten was goed!

Lieuwe en feikje
24 november 2023

Heerlijk gegeten

G.van Assen
19 november 2023

Heerlijk eten, snel geleverd, zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Douwe
19 november 2023

Eten was weer heerlijk 👍

Karen de Kloet
19 november 2023

Lekker eten, warm en stipt op tijd geleverd.

Janet
13 november 2023

Online bestelling geplaatst voor ophalen. Maaltijden optijd klaar!! Het eten was echt heerlijk en goed verpakt voor het meenemen.

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!

Pieter
13 november 2023

Het was wel lekker maar de pizza was niet heel warm en dat is helaas wel vaker gebeurt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina
13 november 2023

Helaas bleek dat mijn bestelling niet compleet was. Er ontbrak een Turks broodje. Heb hierover niet gebeld omdat ons eten koud zou worden als we moesten wachten. Kwaliteit van geleverde producten was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!

Johan
13 november 2023

Pizza was zo slof als wat was niet lekker en de spareribs zo taai als wat we hebben echt niet genoten van het eten helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!

Ciska
12 november 2023

Zoals gewoonlijk was de smaak van de pizza's weer prima. Ze waren bij aankomst alleen al flink afgekoeld en dat was jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!

Baron
12 november 2023

helaas was mijn pizza helemaal koud. De bestelde spare ribs daar in tegen waren heerlijk.

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!

Marcel
11 november 2023

Weer heerlijk gegeten, altijd vers en lekker.

Mark Triemstra
11 november 2023

Het eten was goed, alleen zat er geen saus bij voor de 2de keer. Toen dat wel werd bezorgd hadden we het eten al bijna op.

Reactie van Gasterij Manjefiek

Dank voor het plaatsen van een review en het delen van uw klacht omtrent de geleverde kwaliteit. Inmiddels hebben wij contact gehad per e-mail. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost. Graag tot snel bij Gasterij Manjefiek!